facebook_pixel

Hei. Hva kan vi hjelpe deg med?

På denne siden finner du informasjon om oss og nyttige verktøy for deg som er medlem, ønsker å bli medlem eller bor i et borettslag.

Ta kontakt med oss

Hjelp og kundeservice

Her har vi samlet informasjon om mye av det vi ofte får spørsmål om, i tillegg har vi lagt inn flere verktøy som du kan bruke til å gjøre ting selv.

Dersom du ikke finner det du leter etter på denne siden kan du søke nedenfor, eller du kan ta kontakt med oss og vi hjelper deg så fort vi kan.

Hei! Her kan du søke etter det du lurer på


Er du usikker? Ring oss og vi hjelper deg

Telefon: 32 21 15 00

Våre åpningstider er alle hverdager fra kl. 9 til kl. 15

Bor du i et boligselskap med NBBO som forretningsfører?

Her har samlet noen artikler med informasjon som vi ofte får spørsmål om. Hvis du ikke finner det du leter etter her, anbefaler vi at du tar kontakt med oss, slik at vi kan gi deg den hjelpen du trenger.

Kan jeg endre forfallsdato på betaling av fellekostnadene mine?

Nei, det er ikke mulig å endre forfallsdato for betaling av felleskostnadene, den må være lik for alle som bor i boligselskapet.

Hva må jeg gjøre når jeg har solgt boligen min?

Dersom du har solgt boligen din gjennom megler ordner megleren alt det formelle, og det eneste du trenger å tenke på er selve flyttingen. Dersom du har solgt selv må du imidlertid sørge for å sende melding om eierskifte til oss.

Jeg har solgt, hva gjør jeg med felleskostnadene mine?

Du trenger ikke å foreta deg noe i forhold til felleskostnadene når du har solgt boligen. NBBO avregner disse i forhold til dato for overtakelsen, og dersom du har betalt for mye får du penger igjen.

Kan jeg få efaktura og avtalegiro for felleskostnadene mine?

Ja, første gang du betaler felleskostnadene dine vil du få forslag om å etablere avtalegiro og / eller e-faktura i nettbanken din.

Har du spørsmål om dyrehold i boligselskap? Her finner du informasjon og søknadskjema

Fant du ikke det du var ute etter? Ta kontakt med oss og vi hjelper deg!

Til toppen